KEM oh KEM :)


Assalamualaikum. Okay,just nak cerita yg aku officially dah masuk kem yg dianjurkan dekat sekolah  aku pun tak ingat nama kem tu. Tapi berkaitan dengan video/filem dan yang sama waktu dgn nyaa. Yes! Sekolah aku diberi keistimewaan untuk itu sebab bukan semua sekolah dapat pergi kem tu. Lagipun kem tu dekat KL. Bukannya dekat dari sini. Yang dapat pergi pun 4 org jaa. Syarat nak masuk kena buat satu video then serah dkt cikgu. Aku ingat aku pun nk kena serah jugak,tapi rupanya cikgu dah tengok video aku. Cikgu siap gelak-gelak dekat aku. Haha so,aku dah confirm dapat pergi ke KEM tu. ALHAMDULILLAH. Aku harap dekat sana aku akan belajar lebih banyak ilmu dalam bidang video/filem ni :)
Tapi kem tu masa cuti,lepas tu selang sehari aku kena pergi KEM PENGAWAS pulak. Wtf?
Penat kot -___-  LOL
Hmmm. Okay tu ja,assalamualaikum..