Little thing about me.


Assalamualaikum. Okay aku tatau nak update apa.Yg pasti aku sangat boring sekarang ni.. Okay. This post dituju khas to the girl with name- *N**S :) Sebab dia suruh aku bagi biodata aku dengan lebih detail so here you are:
Nama                : IMANSYIPPO(that's all what you need to know)
Umur                 :15 tahun (pmr)
Hobi                  : Making 'sucks' videos:)
Tempat Lahir     : Pahang
Tarikh Lahir       : 31 OKTOBER
Number Phone   :  01____________
Cita-cita             : Dulu nak jadi Pilot,skrg ni nak jadi 'LECTURER' pulak (it's always change)
Suka apa            : suka keja bodoh sebab bagi aku benda tu awesome!

Pandangan Tentang
Percintaan            :  Apa2 pun Yang penting Setia :)(jiwangsesaat)
Anak ke berapa   : Last (bongsu:)
Suka game apa    : Of course'ANGRY BIRD' dan 'DOTA'
Idola                    : Rasulullah,(NABI MUHAMMAD )He is the best Man ever :)
MC'D OR KFC? : Pizza XD
Berat                    :Unknown (HAHA)
Tinggi                   : 5 cm  -,-
Tak suka              : Poligami xD
Stay                      : Kedah bakhang x)
Moto                    : Be childish .It's awesome!

And bla-bla-bla -______-
Biodata ni  sedikit sebanyak berdasarkan soalan yg pernah ditanya :)
Haha
OKAY. TU JE KOT NOH :)
HAHA,ASSALAMUALAIKUM.